top of page
  • vselena4

Реальні! болячки/огляд двигуна BMW N2O 2 літри TwinTurbo бензин на прикладі F30 328i

Продовжуємо рубрику про двигуни BMW, сьогодні розповімо за двигун N20.



Двигун N20 в основному встановлюється на BMW F30 (320i та 328i), BMW F10 (520i та 528i), BMW X1, BMW F20/F21, BMW F22.



В основному зустрічаються F30 і F10. Двигуна N20 буває дві версії об'єму 2.0 і 2.8, 320i-184 (к.с.), 328i-245 (к.с.), їх відмінності це різні номери поршнів це впливає на КПД двигуна на ступінь наддуву і на потужність самого двигуна.


З основних болячок заліза може заклинити колінвал також аналогічно з двигуном N55 буває підтікання прокладок теплообмінника на пробігу близько 100000 км.



Прикол цього двигуна втому, що кожні 100000 км потрібно міняти ланцюг ГРМ, до нас приїжджали клієнти на 110к км коли весь пластик був уже в піддоні, в такому випадку пластик забивається масло приймач і зменшується тиск масла у двигуні, що може призвести Ваш двигун в непридатність. При заміні ланцюга ГРМ будуть усунені 2 проблеми, заміна прокладки клапанної кришки та заміна прокладки піддона. Ще буває проблема, що тріскається клапанна кришка і починається підтікання мастила.




Типове, що ми робимо по цьому мотору, це міняємо прокладки теплообмінника, ланцюги ГРМ, прокладки клапанної кришки, прокладки піддона і свічки запалювання.



За паливною системою, не раз у наших клієнтів нічого не ламалося. Форсунки, ТНВД, насоси не разу не ламалися та не змінювалися.


Проблеми повітряної маси: у турбонаддуві є проблема із заслінкою вестгейту, втулка зношується і починає бовтатися, клієнти часто приїжджають зі звуками деренчання і в більшості випадків це заслінка вестгейту. Ми знімаємо її з турбіною в зборі та віддаємо в Турбо сервіс. Також по повітряній системі можуть бути проблеми з підсмоктуванням повітря на клапанній кришці це КВКГ, КВКГ пробивається і змінюється окремо. За витратоміром повітря та регулятором тиску турбіни зазвичай немає проблем. По патрубках наддуву на впускний колектор і по інтеркулер тут теж немає питань. Valvetronic тут такий, як на двигуні N55 третього покоління, ламається дуже рідко.


Система запалювання: рекомендований пробіг заміни свічок 60 000 км, котушки після 100 000 км можуть виходити з ладу.


Система охолодження: найчастіше, що тут ламається термостат, також ламається дуже рідко помпа, після 100000 км.


Система охолодження: патрубки та бачок надійні, кришка іноді ламається бажано міняти раз на два роки. Система антифризу: тут є сендвіч радіаторів, радіатор охолодження і радіатор кондиціонера і ще є інтеркулер знизу, часто забивається між радіатором охолодження та кондиціонером пух це спричиняє підвищену температуру антифризу, а підвищена температура антифризу це підвищена температура двигуна, це погіршує швидке зношування гум, з'єднання клапанної кришки, масло знімних ковпачків, прокладок піддона та сальників. Тому дуже рекомендується щорічне чищення радіатора антифризу, бажано навесні або влітку також може забиватися інтеркулер він впливає на охолодження повітря, що подається у впуск на двигун, це спричиняє втрату потужності. Якщо ви хочете, щоб ваша тачка без детонації без зниження потужності навалювала, то потрібно тримати в чистоті завжди радіатор антифризу і також інтеркулер, особливо для чіпованих машин.


Навісне обладнання: генератор не ламається, компресор кондиціонера не ламається, гідропідсилювач керма його тут не існує він тут електричний, насоса немає, електро рейка, з нею бувають питання такі як люфти та внутрішні помилки по блоку, але це буває нечасто. Є ще ремінь генератора і натяжний ролик їх рекомендовано змінювати в зборі раз на 100000 км, по навісній частині питань особливо немає.


Резюмуємо по двигуну: є два основні недоліки


1)- Заміна ланцюга кожні 100 000 км.


2) - Комусь може здатися малопотужним щодо двигуна N55.


З основних плюсів це те, що у нього навішування, електронні компоненти, вузли не ламаються в основному, надійні і тому, що слідства не дороге обслуговування.


Двигун N20 можемо рекомендувати всім тим, хто не женеться за високою потужністю 400+ к.с.

Ми рекомендуємо до покупки автомобіль з двигуном N20!



Comments


Пост: Blog2_Post
bottom of page