Кілька років тому BMW 3 серії в кузові E46 була досить популярною моделлю, багато хто задається питанням, з яким двигуном купити BMW E46?
Двигун N42/N46 – це двигун, який не рекомендується купувати. На рестайлінгових автомобілях після 2001 року були встановлені ці двигуни, бензиновий двигун з 4 циліндрами. Встановлена система Valvetronic, двигун досить проблемний і чутливий. Дуже швидко висихають маслознімні ковпачки (рекомендується заміна кожні 80-100 000 км), можуть закоксовуватись кільця, часті проблеми з Valvetronic і Vanos, можуть розтягуватися ланцюги ГРМ і ламаються успокоїтели ланцюга.
Двигун M43 – це попередник бензинового двигуна N42, встановлювався на дорестайлінгові моделі, бензиновий двигун на 4 циліндри, простий двигун без Vanos і Valvetronic, потрібно міняти ланцюг ГРМ раз на 200-250 000 км. В цілому двигун надійний, але має мало потужності в запасі.
Двигун M52TU – це попередник бензинового двигуна M54, має 6 циліндрів, алюмінієвий блок, система Vanos першої конструкції (з ними можуть бути проблеми), може бути необхідність регулювання фаз ГРМ, іноді бувають проблеми з дросельною заслінкою. В цілому нормальний двигун, можна рекомендувати до покупки.
Двигун M54 – цей бензиновий двигун має 6 циліндрів, алюмінієвий блок, чавунні гільзи та два vanos. Відмінності від M52 мінімальні, різниця в розподільчому валу, на M54 електронний дросель. Часті проблеми з КВКГ, може тріснути клапанна кришка. Двигун ламається досить рідко, має хорошу потужність, тому його рекомендують до покупки.
Більш детально дивіться на YouTube – https://youtu.be/ZK02ptly5vg?si=-WSD6PIhoUO8k9Mw
Шукаєте BMW в Україні? Цікавить пригон BMW з США? Пишіть у Telegram!
- Автопідбір BMW: https://t.me/autopodbor_garage_racer
- Пригон BMW з США: https://t.me/prigon_bmw_usa_garage_racer

Kommentare