top of page
  • vselena4

Обзор двигуна S55 в порівнянні з n55 та B58.



Оп оп, продовжуємо рубрику про двигуни BMW, сьогодні у нас двигун S55, цей двигун ставиться на М-ки, він став дуже надійним та популярним в Україні, його можна зустріти дуже часто на дорогах.


Двигун S55 гірший від S65 тільки він іншої конструкції, у нього не такий звук через те, що це не V8, а в інших планах він краще. Застосування турбіни на 3-х листовому бензині подзвонило раніше отримати крутний момент і плюс момент набагато більше ніж на атмосферному V8, на S55 550 Ньютон метрів, а на S65 400 Ньютон метрів, S55 вдалося досягти більше потужності на 10 к.с.


Конструкція S55: S55 на 75% тих же деталей, що й N55, але для нього було розроблено окремо 25% деталей.


Блок циліндрів: на відміну від N55 S55 він закритого типу це дозволяє йому тримати велике навантаження і показувати високу потужність.

Наприклад, на Stage 3 з використанням більше продуктивних турбін можна досягти близько 800 л. Тут доопрацьовано систему подачі олії щодо N55, тому що цей мотор використовується на треках і йому завжди потрібно подавати дуже гарячу олію під великим тиском. Тут використовується кований колінвал, полегшені поршні з алюмінієвого сплаву. Болячка по низу цього двигуна: є зірочка ГРМ яка проскакує на маточині колінвала і тому ця конструкція змінюється на цільну конструкцію, де маточина колінвала зі маточкою одне ціле і це лякає проблему проскоку. Головка блоку двигуна піддалася доробкам, тому з N55 так просто сюди не поставиш, через те, що з Америки М-ки приходять зазвичай биті та у них підбитий нижній масляний радіатор і від туди витікає вся олія, а коли на аукціонах двигун працює він клинить і часто вони приходять із заклинившими розподільними валами на головках це актуальна проблема, в такому випадку у нас був заклинив впускний розподільний вал і у нашого клієнта відбулася така ж ситуація, що заклинив впускний розподільний вал, але він почав мотор і швидко його поміняв. Хороша новина для власників М-ок якщо вам раптом заклинив впускний розподільний вал він підходить за номером від N55, так що можете поставити його цілий з розбирання.


Продовжуємо залізом: Vanos, Valvetronic, ланцюги ГРМ все те ж саме що і на N55. У нас був прикольний випадок коли на S55 змінювали прокладку клапанної кришки та вона виявилася така ж, як і на двигуні N55, через те, що цей мотор схожий на N55 тому в районі 150000 км втечі в ньому буде текти прокладка олія склянки, прокладка піддона, прокладка клапанної кришки та сальники колінвала (передні та задні).


Навісна частина двигуна


Система подачі палива: тут застосована система схожа з N55 також саме в баку є паливний насос на моторі є насос високого тиску, рампа з форсунками, є деякі відмінності в N55 стоїть один паливний насос, а в S55 стоять два паливні насоси вони потрапляють в одну рампу тиску, мається на увазі що ця паливна система потягне більше кінських сил, по форсунках в S55 не відбулося жодних змін, тут також сама система без посереднього впорскування і форсунки взаємозамінні з N55.


Система запалювання: тут змін ще менше ніж у паливній системі, котушки тут такі самі як на N55 і на будь-яких N моторах, до 100000 км пробігу вони можуть ламатися, свічки запалювання зроблено окремо за номерами під М-серію, іноді рекомендується на N55 ставити форсований. свічки від S55.


Система подачі повітря: тут вже більше відмінностей в порівнянні з N55, тому, що тут застосовані 2 турбіни, то тут застосовано два тракти подачі повітря на кожну з турбін, також застосовано два повітряні фільтри, два витратоміри, два пайпи. На цьому двигуні на Stage 2 при зміні кулька та downpipe можна досягти 550 к.с. цих турбінах. У турбінах теж є відмінність від N55, в N55 до 2013 року застосований вакуумний регулятор тиску, а після 2013 року електронний Вестгейт, в S55 застосовані два електронні Вестгейти, далі після турбіни повітря проходить від кожної з турбін по пластиковому пайпу в рідинний інтеркулер це ще одне велика відмінність щодо N55. У S55 інтеркулер рідинний і в нього окремий радіатор охолодження, далі після інтер кулера повітря потрапить у впускний колектор, система рідинного інтер кулера дозволяє керувати теплом повітря і зменшує об'єм повітряного тракту на впуску, це дозволяє різкіше реагувати на педаль газу. За системою впуску можливо будуть нюанси після 100000 км пробігу – це клапан вентиляції карткових газів, він такий, як на N55. На двигуні N55 у кузовах F30, F22 застосовуються пластикові патрубки на впуск і від турбіни, вони підтверджені руйнуванням, їх рекомендується міняти на алюмінієві патрубки.


Система подачі повітря на S55 не підтверджена такими руйнуваннями як на N55. Також по системі подачі повітря після 100000 км пробігу можливі підсмоктування на гумках клапанної кришки та можливі проблеми з пластиковими патрубками КВКГ також після 100000 км пробігу рекомендується заміна.


Система охолодження: тут S55 нагадує приблизно В58 щодо N55тому, що тут вже не застосована електрична помпа як на N55 тут стоїть механічна в блоці, це запобігає її раптовій поломці та раптовому перегріву двигуна і також як у В58 тут застосовані додаткові дві помпи, одна з них качає антифриз для охолодження турбін, коли двигун заглушений, і друга помпа качає антифриз в системі охолодження інтер кулера, тому, що тут застосований рідинний інтеркулер.


Охолодження двигуна: є основний радіатор охолодження двигуна та маленький додатковий у лівому підкрилці.


Система охолодження інтер кулера: є основний радіатор та додатковий у правому підкрилці, також є два радіатори охолодження олії, один по охолодженню двигуна, а інший по охолодженню олії в коробці.


Навісне обладнання двигуна: за роликами та ременями тут два ремені, а в N55 один, ремінь з роликами рекомендується міняти раз на 100000 км пробігу.


Варто згадати за системою охолодження, що тут використовується два бачки для двох контурів.


Підсумки: у S55 BMW заклала набагато більше потенціал для витримування потужності, і тому якщо його залишити у стоку він можливо буде живучим ніж N55. Ми рекомендуємо автомобіль із двигуном S55.



Comments


Пост: Blog2_Post
bottom of page