top of page
vselena4

Обзор/болячки двигуна BMW 2л дизель m47n e46 320d. Чому не дме турба на дизелі БМВ?

Оп оп, продовжуємо рубрику про двигуни BMW, сьогодні у нас двигун M47n, на прикладі BMW Е46 2003 320D 2.0 дизель з турбіною.

Двигун M47n встановлювали на рестайлінгові Е46 до цього був двигун М47 без n цей двигун був не Common Rail, їх відмінності це паливна система в М47n система Common Rail, а в М47 не Common Rail тип системи Bosch ВН, це коли ТНВД занадто розумний і керує часом упорскування, коли впорснути і скільки впорснути на форсунку.



У М47n система Common Rail вже більше схожа на бензиновий двигун у плані, що тут є рейка в яку ТНВД накачує тиск і форсунки, які вже електронно від блоку управління двигуном, схоже на інжектор у бензині. У цьому двигуні М47n 150 л. Залізом: двигун 2.0 літра сам по собі ламається частіше ніж 3.0 літра М57, з точки зору відносно бензинових теж надійний, просто ламається частіше ніж 3.0 М57 шестициліндровий мотор. Може заклинити колінвал або провернути вкладку. Прикол дизельного двигуна в тому, що залізом двигун він надійний, дуже рідко може розламатися розподільний вал. Навісна частина двигуна: зазвичай дизель псує настрій по навісній частині через те, що тут є турбо кит і він турбований, двигун складніший від бензину, але у нього немає систем VANOS i Valvetronic. Паливна система: насос, що підкачує, в баку він може зламатися приблизно на 300000 км втечі, у разі його поломки тачка буде заводитися якщо в баку буде більше 15 літрів, магістральний насос він саме подає тиску в ТНВД більше 3 bar, якщо воно не подає, то двигун не заведеться. ТНВД дає на неодружених 290 bar і до 1300 bar, він виходить з ладу рідко приблизно на 200 000 км пробігу. Далі йде подача на рейку, в рейці є регулятор тиску та регулятор палива на ТНВД, може бути рідкісна проблема по регулятору тиску, також що тут часто трапляється це форсунки можуть зламатися приблизно на 100000 км пробігу. Для того щоб двигун працював потрібно подати паливно повітряну суміш, паливо повітряна суміш це паливо + повітря + іскра на бензиновому, але тут у нас дизель та іскри немає, дизельному двигуну потрібно паливо та повітря, форсунки керуються мозком тому час упорскування і коли впорснути це регулює мозок двигуна. Система подачі повітря: коли тачка не їде, є провали, чорний дим, не стабільна робота з цим типові проблеми з двигуном, атмосферне повітря має потрапити в двигун, спочатку він проходить через повітропровід у фільтр (Фільтр потрібно міняти кожні 10000 км пробігу) потім від фільтра проходить на впуск турбіни.

Потрапляє в турбіну у неї є геометрія ось так вона виглядає, проблеми: у турбіни з'являється поздовжній люфт так як зносився вал після цього масло починає гнати на впуск на випуск це спричиняє такі останні як втрата тяги бую такі випадки що вал перекошується що зачіпає крильчаткою об холодну або гарячу частину равлика починається гучний скрип і незабаром турбіна приходить у повну непридатність також може заклинити геометрія турбіни через великий нагар

це спричиняє надто пізній або надто ранній наддув може також бути передув турбини через це. Геометрією управляє вакуум, до неї підходить актуатор, геометрія це яка продуктивність у турбіни буде можна зробити мінімальну продуктивність вихлопні гази будуть проходити повз гарячу частину, тобто якщо газувати їхати то наддува не буде або на максимальній потужності коли всі гази мають максимальну швидкість вони потрапляють на гарячу частину турбіни і максимально швидко розкручують турбіну і виходить що наддув максимально ранній тоді може навіть передув на початку це так управляє геометрія нею смикає актуатор (вакуумний клапан) до нього підходить вакуумний шланг. Вакуумом управляє регулятор тиску турбіни.

Від нього йде вакуум на актуатор, а до регулятора тиску вакуум приходить через вакуумний акумулятор (Резервуар в якому створюється об'єм вакууму)

Принцип роботи гальм: для того щоб вони роботами потрібен вакуум, дизель не може солдатом вакуум так як у нього немає дроселя, дросель відкритий скільки повітря залетіло скільки і залетіло, дизелю майже пофіг на суміш, йде вакуумний насос і від нього магістраль до вакуумного підсилювача від нього йдуть вакуумні регулятори один з них йде на регулятор тиску турбіни. Загалом є регулятор тиску турбіни він керується шим управлінням потім повітря через турбіну проходить по пайпінгу, інтер кулеру і від нього в charge pipe на впуск. Як вирішити проблему якщо турбіна не дме: перевірити вакуумні шланги від вакуумної основної магістралі і до акумулятора вакууму, регулятора тиску і до актуатора турбіни, вакуумні шланги повинні бути цілі, сила вакууму повинна бути хороша від вакуумного насоса якщо це все нормально перевіряйте витоку наддуву, якщо ці проблеми не виявили потрібно поміняти регулятор тиску тому що його складно перевірити, краще його оновити раз на 100000-300000 км пробігу і бажано замінити всі вакуумні шланги, а якщо після заміни цих комплектуючих все одно залишилася ця проблема, то потрібно знімати турбіну і віддавати та відправляємо на стенд також може бути неправильно налаштована геометрія. Мозки двигуна зазвичай не ламаються, проводка також надійна. Можуть плавати оберти на холодну це додатковий теплообмінник він під час нагрівання може споживати багато енергії, його можна відключати або замінюють, але в основному відключають. Лопається бочок, часто ламається помпа приблизно на 150000 км пробігу, часто може мучити термостат він відкривається раніше і взимку коли їдеш трасою буде йти холодне повітря з пічки, є пластикові патрубки вони часто обламуються може сочиться, може потекти радіатор, але це буває рідше ніж на бензиновому двигуні Демпфер крутильних коливань: ходить приблизно 150 000 км пробігу. Підсумки: на дизелі залізо ламається дуже рідко, але навішення відносно дороге, дорого коштують шків, турбіна і форсунки все інше коштує відносно не дорого, витрата палива трасою 6.5 літрів і 8 літрів по місту. Ми рекомендуємо до покупки цей двигун!


1 Comment


alexandr
Oct 03

перевод ооооч кривой, вот пример вкладыши != вкладки

Like
Пост: Blog2_Post
bottom of page