top of page
  • vselena4

BMW F10 і ЕВАКУАТОР... Тести F10 535i Stage 1 на моторі з МЕТАЛОЛОМУ!

ОП ОП! Як ви пам'ятаєте з минулої статті, автомобіль на ранок не запустився.



Ми викликали евакуатор, і тачка поїхала на БМВ СТО Почайна в Києві. Відразу перевірили масляний фільтр на наявність металевої стружки, її там не було. Колінвал крутився, це були дуже хороші новини. Зняли стартер і віддали його на ревізію, після поставили його на авто і тачка успішно завелася!


 

Я забрав авто на сервісі і відразу поїхав заміряти розгін 0-100 і 100-200 км/год.

Перший замір я вирішив зробити 100-200, до своєї мети в 200 км/год тачка йшла впевнено, але на швидкості 198 км/год раптово вилізла помилка «привід не справний» і авто заглохло.

Я одразу викликав евакуатор і повіз тачку на БМВ СТО Лівий Берег у Києві. Ми підкинули мехатронік з коробки ZF 8HP від F30, але все одно були помилки по ньому і це не допомогло.

Потім ми поставили рідний мехатронік, який приїхав з діагностики, встановили і помилок по коробці вже не було, хоча автомобіль не запускався...


Залучили експертизу нашої мережі і зрозуміли що можливо проблема з інкрементним колесом на колінвалі, перевірили ендоскопом і побачили що воно реально в поганому стані.

Зняли коробку, замінили новий сальник і вирішили тестувати! Авто запустилося, поміняли масло в АКПП і поїхали заміряти 100-200.


Розгін 100-200 км/год (Stage 1 + down pipe)

16.71s - (найкращий результат)


 

Висновки чому авто не заводилося: реально пошкодилося інкрементне колесо під час замірів і давало дуже багато помилок.


Подальші плани на авто: поставити intercooler і charge pipe + турбіна stage 3. 


Більш детально дивіться у відео на YouTube - https://youtu.be/e1Zag6tbyKc?si=bxETsu8XSthx1man  


Коди активації BootMod3/Дистанційна заливка Чіпа, Stage 1/Stage 2 за топовими цінами 🤑




Comments


Пост: Blog2_Post
bottom of page