top of page

BMW F10 535i: Як витратити 10 000$ на ремонт за 13 000 км?

BMW F10 535i: Ремонт за рік. Як витратити 10 000$ за 13 000 км?



Сьогодні розповімо вам історію про BMW F10 535i, яка за рік в руках власника обернулася значними витратами. У цьому випадку мова йде лише про ремонт — без урахування тюнінгу. Основні роботи та витрати розберемо поетапно, щоб показати, як легко можна "потрапити" на 10 000$ всього за 13 000 кілометрів пробігу.


Покупка BMW F10 535i

Власник придбав автомобіль у 2017 році. На момент покупки пробіг складав 135 000 км, і автомобіль був куплений з оригінальним пробігом. Машина — європеєць. Однак уже через 7 місяців після покупки (на середині 2018 року) з автомобілем почалися серйозні проблеми.



Проблеми в липні 2018 року: Розвалився двигун

У липні 2018 року, через 3 000 км експлуатації, виникли серйозні проблеми з двигуном. Клапани почали виходити з ладу, що призвело до руйнування мотора. Власник змушений був звернутися до сервісу, де ремонт затягнувся на півроку. В процесі ремонту змінювали форсунки, усували інші несправності, і в результаті рахунок за ремонт складав 186 000 грн (приблизно 7 500$ за курсом того часу).


Перша зустріч з сервісом (грудень 2018 року)

У грудні 2018 року власнику знову знадобився сервіс для усунення наслідків попереднього ремонту та виявлених несправностей.


- Проблеми з насосом системи Dynamic Drive: Теча рідини з активних стабілізаторів.

- Ремонт насоса: Замінили сальники та усунули течу. Витрати — приблизно 170$ (4 500 грн).


Цей ремонт дозволив усунути течу рідини, і власник залишився задоволений результатом.


Січень 2019 року: Малі несправності після заміни мотора

Після усунення основних проблем автомобіль продовжував мати незначні несправності, які проявлялися, зокрема, на холодну. Ці роботи включали:


- Перепрограмування форсунок (оскільки форсунки були встановлені неправильно).

- Малі роботи по двигуну та електроніці, включаючи перевірку і усунення несправностей з датчиками та підключенням.


Вартість цих робіт склала близько 220$ (5 900 грн).


Липень 2019 року: Серйозні роботи по підвісці

Через півроку, в липні 2019 року, власник звернувся з запитом на комплексне обслуговування. Роботи можна поділити на кілька категорій:


1. Заміна всіх фільтрів (повітряні, салонні, масляні) — стандартна заміна витратних матеріалів.

2. Проблеми з кліматом — замінили клапани пічки (вартість 200$).

3. Діагностика та ремонт підвіски: Заміна блоків редуктора та еластичних втулок. Це поширена проблема у BMW F10, яка потребує ремонту після пробігу 100 000 км.


Ітого: витрати склали близько 725$ (17 500 грн).


Серпень 2019 року: Проблеми з охолодженням двигуна

У серпні 2019 року виявилася проблема з системою охолодження — термостат вийшов з ладу, що вплинуло на роботу всієї системи охолодження.


- Заміна термостата та датчика температури повітря.

- Витрати склали приблизно 220$ (5 700 грн).


Вересень 2019 року: Ремонт ручки двері

У вересні 2019 року власнику потрібно було усунути дефект на пасажирській дверній ручці. Проблема полягала в руйнуванні гуми на внутрішній стороні ручки, що ускладнювало її використання.


- Ремонт та фарбування ручки: Включаючи зняття карти дверей і фарбування, витрати склали 40$.


Листопад 2019 року: Заміна акумулятора

У листопаді 2019 року власнику потрібно було замінити акумулятор. Він придбав новий акумулятор BOSS 95Ah, який обійшовся в 260$ (7 000 грн).


2020 рік: Проблеми з приводом

У січні 2020 року з'явилися проблеми з приводом і помилки на панелі приладів.


- Роботи по герметизації кришки клапанів і прокладок, а також заміна трубки системи вентиляції.

- Витрати склали близько 126$ (3 150 грн).


Березень 2020 року: Втрата потужності

У березні 2020 року виявилася втрата потужності, спричинена пошкодженням наддувних трубок.


- Заміна трубок і прокладок: Вартість — близько 50$ (1 340 грн).


Ітого: Витрати за 13 000 км

За 13 000 км експлуатації автомобіля власник витратив:


1. Ремонт двигуна в 2018 році — 7 500$.

2. Малі ремонти та обслуговування — 2 000$ (приблизно 52 000 грн).

3. Загальна сума за 2 роки — близько 10 000$, або 800$ за кожні 1 000 км.


Висновок

Власнику BMW F10 535i за два роки і 13 000 км довелося витратити 10 000$. Однак варто відзначити, що більшість витрат припала на основний ремонт двигуна та усунення великих несправностей. Якщо ви хочете уникнути таких витрат, важливо стежити за станом автомобіля та вчасно усувати типові проблеми. Наприклад, заміну прокладки клапанної кришки та блоків редуктора потрібно робити на всіх моделях F10 після 100 000 км пробігу.


Середні витрати на рік

Якщо рахувати, що власник витратив 2 000$ за півтора року, то річне обслуговування обійшлося йому в 1 330$ або 110$ на місяць.


Для більшості власників BMW F10 з пробігом у 100 000–150 000 км такі витрати можуть бути цілком типовими. Якщо ж ви придбали більш нову модель з меншим пробігом, ймовірно, вам вдасться уникнути таких великих ремонтів.


 

Більш детально дивіться на YouTube – https://youtu.be/5Givb1eaxrw?si=yR_9vFJKYiVE82t1 


Шукаєте BMW в Україні? Цікавить пригон BMW з США? Пишіть у Telegram!

- Автопідбір БМВ: https://t.me/autopodbor_garage_racer 

- Пригон BMW з США: https://t.me/prigon_bmw_usa_garage_racer 



댓글


Пост: Blog2_Post
bottom of page