ОП ОП! Як ви пам'ятаєте з попередньої статті про F10, дорогою з Одеси у нас почався дуже дивний звук, на щастя ми доїхали до Києва і BMW нас не підвела!
Наступного дня я поїхав на БМВ СТО (Лівий Берег), одразу ми подивилися масляний фільтр на наявність металевої стружки, у фільтрі була стружка.
Зі станції на Лівому Березі ми перемістили тачку на Почайну і почали займатися. Одразу зняли двигун і побачили, що двигун уже розбирали до нас, оскільки на прокладках був дивний герметик і багато нюансів на кшталт не прикрученого кронштейна турбіни тощо.
Колінвал був точений у шатунних шийках на 0.75, корінний точений на 0.25, блок циліндрів був гільзований, форсунки подачі оливи на поршні були встановлені під час складання неправильно, і їх повідривало.
У шостому циліндрі видно, як поршень діставав до ГБЦ, це саме той циліндр, де шатун бовтався на колінвалі. На шийках шатуна було видно вкладиші також провернуло.
В даному випадку по-хорошому потрібно міняти двигун або колінвал. Ми знайшли Б/У коліно для проточки (були тріщини на шийках). Цей колінвал ми віддали на перевірку, після перевірки було виявлено биття. Компанія вирівняла колінвал, на ньому ще більше з'явилося тріщин...
Після того як компанія переробила нам готовий колінвал, ми вирішили збирати двигун.
За кілька днів двигун було зібрано, вирішили вчинити правильно і використовували PLASTIGAUGE. Це була тестова збірка з "гівна і палиць". Вкладиші були нові, аналог Kolbenschmidt.
Після складання двигуна тачкою ніхто не займався, авто пережило переїзд зі старого приміщення в нове і через 2 місяці ми поставили двигун.
Перший запуск був успішний, тиск масла був 7 бар, це нормально. У наступних статтях будемо тестувати двигун…
Більш детально дивіться на YouTube - https://youtu.be/6i4kJ-cKY-M?si=td9mLHIrRy5VdU_q
Коди активації BootMod3/Дистанційна заливка Чіпа, Stage 1/Stage 2 за топовими цінами 🤑
Telegram: https://t.me/chiptuning_garage_racer
Comments