top of page
vselena4

Заміна масла АКПП БМВ. Які ІНТЕРВАЛИ, ризики, нюанси при заміні масла в АКПП ZF 8HP 6HP



Оп оп, нова стаття про заміну масла в АКПП ZF 8HP 6HP, дамо відповідь на питання:

  • Навіщо міняти масло в коробці?

  • Якій інтервал заміни масла ?

  • Які є варіанти заміни масла ?

  • Та що змінюється при цих роботах?

Масло має роль не тільки змащюющу, а й охолоджуючу, під час своєї експлуатації за рахунок нагрівання, а потім охолодження воно змінює свої властивості, також маємо нюанс стосовно того що у вас під час експлуатації зношуються фрикційні пакети, у вашій коробці є фрикціони - пакети щеплення, це як 5 маленьких щеплень від звичайної механічної коробки, але трохи видозмінені та стоять у автоматі, коли ви вмикаєте якусь певну передачу або автомат сам перемикає на цю певну передачу, у вас стискається 1, 2 або 3 пакети в залежності від передачі, коробка керує, зжимає фрикціони. Там є металі диски та фрикційні диски, вони друг об друг труться і тому виникає стружка, ця стружка знаходиться маслі, може заважати коробці працювати та забиває фільтр і від цього згодом вона починає все гірше і гірше фільтрувати мастило. Чим у вас більше пробіг тим у вас гірше працює фільтр.

Ось 3 основні причини чому потрібно замінювати масло в АКПП!

  • Термо Навантаження

  • Рештки від спрацювання фрикційного пакету

  • Забиття самого фільтра

БМВ у своїй сервісних книгах взагалі не пишуть що масло у коробці потрібно міняти, навіть на фільтру піддону АКПП що це “life time oil”, тобто це масло на весь строк експлуатації КПП, але якщо звернутися до виробника цієї коробки, а саме до компанії ZF, вони пояснюють що масло міняти в цих коробках на інтервалі від 80000 км пробігу до 12000 км пробігу. На нашу думку, ідеальна заміна масла в АКПП це 50000-60000 км пробігу.


Варіанти заміни масла у коробці 8HP або 6HP - тут є два варіанти по заміні мастила - це або замінити весь працюючий об'єм який приблизно складає 10 літрів в залежності від модифікації коробки та часткова заміна в якій змінюється від 5 до 7 літрів.

Різниця у цих змінах для Вас як для користувача: повна заміна мастила дорожче коштує і має більше ризиків (Таке можуть зробити не на всіх сервісах)

Часткова заміна мастила - це сама та заміна яка регламентує ZF при якій змінюється всього 5.5, 5, 6, 7 літрів в залежності від модифікації коробки та її стан.

Якщо ми розглядаємо часткову заміну для 8HP - там змінюється фільтр піддон який у собі має магніти які притягують металеву стружку, а сам фрикційний пил який залишається від пакетів щеплення залишається у самому фільтрі піддоні.

При повній заміні мастила для 8HP - змінюється приблизно 10 л масла, але питання в тому, що весь бруд який знаходиться вище в коробці, тобто у гідроблоці, у самих фрекціонних пакетах під час промивання коробки при повній заміні може потрапити під соленоїд і його заклинити, через це у вас може повністю вмерти коробка коли вона пробуксовує після цієї замінити, або просто почне погано функціонувати якась певна передача. Це не є правилом таке може не статися, але повна заміна має такий ризик!


Коли Ви змінюєте масло частково, то у вас замінюється в середньому 5.5 літрів, це масло яке знаходиться у самому картері коробки перемикання, тобто у його піддоні та зливається без приспособ! Для 8HP у нас досить мало варіантів - це повна заміна або часткова заміна із заміною фільтра піддона. Для 6HP - трохи цікавіше через те, що там є мехатронік який прикручується до коробки, між мехатроніком і основним корпусом коробки ми маємо 4 резинові втулки!

Та так званий адаптер окуляри які вставляються коробку і проходять в мехатронік, вони пропускають за собою мастило. Під час експлуатації від термо нагрузки вони мають властивості давати усадку як трошки давати усадку через це частина тиску масла витрачається і виходить через ці втулки або окуляри мехатроніка. На 6HP радимо міняти масло зі зняттям мехатроніка і заміною всіх втулок, але є також варіант замінити масло без зняття, це трошки дешевше, але ми маємо гірший результат, бо частина тиску все одно може ходити через ці втулки!


Стосовні всіх фільтрів ми маємо декілька варіантів - на 8HP може бути відмінності для кузову Е70 або для 335i active hybrid, наприклад фільтр піддон на 335i active hybrid має свої відмінності і його треба замовляти окремо саме під цю машину, а на звичайних 8HP які стоять на F30 або F10 в 90 випадках нічого замовляти не потрібно, все є в наявності на наших станціях.

Стосовно 6HP ми маємо теж деякі відмінності, є пластиковий піддон в якому вже вмонтований фільтр, а наприклад на більш старих кузовах наприклад як Х5 Е53 там іде залізний піддон, окремий фільтруючий елемент, там змінюється фільтруючий елемент і прокладка. На більш новіших версіях 6HP замінюється сам фільтр піддон!







Comments


Пост: Blog2_Post
bottom of page