ОП ОП
Сьогодні у нас стаття про найпопулярніше у світі рішення чіп тюнінгу коробки для BMW. Прикольне рішення, яке обкатане по всьому світу тисячами користувачів, за яке не соромно.
Ця стаття буде корисна власникам останніх Е-серій з коробкою ZF 6hp, також власникам F-серії це ZF 8hp, М-ок це коробки DCT і в майбутньому буде на G-серії. Цей чіп буде цікавий в першу чергу для тих хто хоче зробити більш динамічну і веселу їзду, а також для тих, хто часто нудиться в пробках на драйві в комфорті і його застукують стусани при перемиканні з другої на першу або взагалі стусани при повільній швидкості.
Короткий екскурс як чіп збільшує швидкість перемикання
У коробки автомат є основний елемент це бублик.
Один вентилятор стріляє в інший оливою, а інший крутиться, тому що в нього потрапляє олива, далі йде п'ять пакетів фрикціонів, комбінація цих пакетів із планетарними передачами дозволяє виставляти від першої до восьмої швидкості, на прикладі 8hp, комбінація трьох пакетів дає різну швидкість.
Щоб пакет замкнувся, потрібно на нього подати олива (Є клапани які на кожен пакет дають олива та комбінація включених та вимкнених клапанів дає свою передачу)
Принцип роботи чіпа
Він підвищує тиск оливи в системі, тим самим прискорює змикання пакетів фрикціонів, також змінюється час та сила включення клапанів, які подають тиск олії на пакети.
Виходить просто змінити трохи час включення\вимикання, а також підвищити тиск масла і вийде, що у нас швидше перемикаються швидкості.
Виробник цього чіпа називається xHP – це найпопулярніший у світі чіп для БМВ. xHP пропонує для кожного кузова та коробки певні свої рівні доробок – це Stage 1, Stage 2, Stage 3, Stage 4.
Відрізняються вони ступенем змін алгоритму роботи.
Stage 1/Stage 2 - там буде більш лайтове перемикання, менше піднято тиск і плюс там відсутні деякі фішки.
Stage 3 - це вже повноцінні доопрацювання, максимальне збільшення тиску та швидкість перемикання.
Stage 4 – цей чіп створений для треку, там будуть жорсткі, підвищені оберти.
Зміни, які ви можете помітити після встановлення чіпа
Стає швидше та різкіше перемикання передач.
Скорочується час розгону приблизно 5-6%.
Коли ви різко хочете на драйві або на спорті розігнатися, цей чіп повинен скоротити час тупіжу коробки на перемиканнях.
Якщо у вас машина з чіпом, двигун повинен коректно віддавати інформацію на коробку по моменту, що крутить, а у коробки стоять електронні лімітери. Якщо двигун більше цього лімітру по моменту, наприклад, 450 Ньютон-метр, то коробка починає видавати помилку і зменшувати потужність, у такому випадку цей чіп дозволяє вам підвищити лімітери.
У режимі комфорт КПП працює плавніше без стусанів на перемиканнях вгору\вниз.
Буває F30 328\320 є стусани з перемиканням з другої на першу це можна пофіксувати за допомогою налаштування в чіпі яка дозволяє заборонити перемикання з другої на першу (Тільки якщо ви не стоїте в гірку)
Ньютон-метр можна настроювати налаштування Launch-control.
Також на чіпі змінюються оберти перемикання передач.
При навалюванні, коли ви натискаєте в повний дросель, на перемикання xHP дає агресивний звук.
У режимі D на панелі приладів буде відображатися яка передача зараз включена (D1, D2, D3 і т.д.)
При перемиканні з підвищеною на знижену передачу у вас буде виражене підкидання оборотів на вищі.
Меню з купою налаштувань
Підсумки: для тих хто любить динамічну їзду це Must-have, тим більше якщо у вас стоїть чіп на двигун.
Більш детально за цим посиланням https://youtu.be/uZE-haJPbKE
Comments