ОП ОП
Сьогодні у нас дуже болісна тема, а саме була для мене коли ми купили цей Барабан у базовій комплектації на рівних звичайних диванних шкіряних сидіннях, не на спорт сидіннях. Я думаю для багатьох власників F30 теж це велика тема.
Ось у нас тут 3 тачки
Одна з них F30 335, у неї звичайні рівні шкіряні сидіння. Потім у нас тут рестайлінгова F30 320 на спорт сидіннях із заводу.
Та 3 тачки це Барабан де дооснащені сидіння з червоною строчкою, але там є нюанси!
Невеликий огляд базових шкіряних рівних сидінь на битці з Америки, в американок йдуть базові сидіння – це рівне шкіряне сидіння з електропакетом.
У європейок нерідко зустрічаються текстильні (тряпчані) бувають спорт сидіння текстильні (тряпчані), бувають не механічні частенько. Шкіряні рівні сидіння найпопулярніший конфіг. Тут є електро регулювання вперед/назад і електро регулювання спинки під нахилом також йде накачування попереку, це досить зручна опція.
Багато клієнтів хотіли б собі поміняти звичайні сидіння на спорт сидіння, так як це покращує інтер'єр і зручність.
Спорт сидіння бувають з червоною строчкою та без червоної строчки, також бувають індивідуальні вшиви, але це все нюанси. Варіанти які були у нас для нашого барабана в рамках проекту "З БРУДУ В КНЯЗІ" це найпростіший, але по грошах не найпростіший, поставити європейські чи американські нормальні шкіряні спорт сидіння з червоним рядком або без, тоді вони стояли 1100-1200 $.
Такий варіант можна було поставити й надалі без жодних проблем і потім уже оснастити бічну підтримку, тобто обіймашки. Але ми не обрали легких шляхів та дорогих і вирішили погратись із варіантом спорт сидінь, але з англійки.
Ми взяли від англійської F30 спорт сидіння з червоною строчкою. Але є нюанс у тому, що все водійське керування праворуч, тому коли тупо поставити 2 сидіння, нічого не буде працювати окрім водійського регулювання.
Ми почали експериментувати, пробувати колхозити проводку, але потім вирішили менш колхозний варіант це перекинути внутрішність з моїх старих сидінь, перекинули блочки, управління, регулювання на сидіння з англійки.
Перемістилися ми до рестайліногової F30 320, де йдуть спорт сидіння із заводу. Ось так би це виглядало на Барабані, якби ми їх купили за 1000 $ з гаком, тут у нас є за опціями це нахил, пам'ять, підкачування попереку та обіймашки.
Але оскільки ми вирішили погратися з перестановкою, то у нас вийшло дещо інше. Після того як перекинули всю внутрішність в спорт сидіння, у нас вийшло що вузли управління такі як були до цих сидінь. І тут виходить один нюанс, що все працює нормально, крім обіймашок. Як ви розумієте, у звичайних рівних американських сидіннях немає цієї кнопки підкачування, тому що там їх не може бути, і тут виходить у нас сидіння з підкачуванням, але без кнопки.
Ми не стали там колхозити додаткову кнопку та залишили так.
Багато хто нас запитує, чи варто це колхозити, якщо вийшло без додаткового підкачування?
Щодо грошей воно того варте, якщо купити сидіння у 2 рази дешевше, роботу ми там оцінили приблизно в 100 $, то виходить, що ви за 600-700$ отримуєте спорт сидіння, але без підкачування бічної підтримки.
Comments