top of page
  • vselena4

ВСЕ про ОБСЛУГОВУВАННЯ БМВ. КОЛИ робити ТО БМВ? ВСІ Болячки/проблеми БМВ F30. Регламент ТО БМВ

Оп оп, у нас сьогодні мега корисна стаття для власників BMW, ми Вам розповімо про всі сервісні інтервали які є на BMW, ця стаття буде корисна для власників копійок, двійок, трійок, четвірок на бензинових двигунах на будь-якому пробігу від 50к до 300к км пробігу !


Не забуваємо що конструктивно копійка F20/F21, двійка F22, трійка F30, четвірка F32/F36 і GТ3 F34 вони конструктивно однакові, тобто підсвічування що мотор бензинові однакові.

Ми зараз Вам розповімо болячки, які будуть відносити до F30 328i, можете сміливо їх накладати на будь-яку з цих серій!


Почнемо з інтервалу по основним рідинам, багато хто про них чув, знає, хтось може навіть ще не здогадується, зараз ми вам розповімо про неї!


Основна рідина це масло в двигуні, Ми рекомендуємо міняти для бензинових двигунів раз на 6-8к км максимум 10к км, це залежить від того який у вас стиль їзди, де ви часто їздите по трасі або в місті, або у Вас змішаний цикл. В основному також залежить від мотогодин наприклад якщо в Німеччині заміна масла коштує для дизелів раз на 30к то у нас такий не прийнятний інтервал, там це розраховується на те що по трасі ви їздите 100-200 км на день, а у нас в Києві наприклад ви по пробках стоїте і за годину проїжджаєте 20+- км, середня швидкість у місті наприклад 20-30 км/год, а середня швидкість по трасі 80-90 км/год, уявіть це в 4 рази менше в місті, тобто за мотогодин за годину проїжджаєте менше, тому ми рекомендуємо міняти масло 6-8к км містом для бензинових двигунів. Якщо клієнт на стейжі постійно навалює, то зазвичай вони змінюють олію по 5-6к км, від мене особисто рекомендація якщо ви не навалює те, можете міняти олію 8-10к км, але не більше.


Також із заміною масла всі розуміють що потрібно обов'язково поміняти масляний фільтр + до заміни масла та масляного фільтра ми завжди рекомендуємо та міняємо повітряний фільтр двигуна, фільтр рекомендується міняти кожну заміну масла так як у нас в країні не зовсім чисті дороги багато пилу, бруду, листя і тут часто щось забувається і ставати запорошено, а для турбованого двигуна дуже важлива якість і чистота повітряного фільтра!

Фільтра салону рекомендуємо міняти разом із заміною масла, масляного та повітряного фільтра, він коштує не так дорого, наша рекомендація ставити вугільний фільтр. У X5 E70 і F15 і X3 F25 є додатковий фільтр під бардачком називається фільтр кондиціонера або фільтр рециркуляції.


Гальмівна рідина - її слід міняти раз на 2 роки або раз на 40000к км, про це навіть скаже комп'ютер BMW де записаний сервісний інтервал по цій рідині і кожні там 2 роки вискакує чек що потрібно замінити цю рідину. Ви запитаєте, а чому саме раз на 2 роки, тому що ця рідина гігроскопічна, Гігроскопічність - це здатність деяких речовин поглинати водяні пари з повітря.


Антифриз - багато хто його забуває міняти так як BMW не включила його в список сервісних робіт в комп'ютері і не показується на екрані що потрібна заміна антифризу, але це не означає, що його не потрібно міняти, ми рекомендуємо раз на 2-3 роки або 50к км, Тут справа більше над пробігу, а термінах, тому згодом навіть якщо машина не їздить, він втрачає свої характеристики. Антифриз із власниками БМВ грає в дуже злі жарти, якщо його довго не змінювати починаються відкладення, які забиває дуже тонкі місця в системі охолодження, один з них це радіатор! Якщо, наприклад, ви не знаєте коли змінювався останній раз антифриз або це приїхала якась американська відбивна, то ми рекомендуємо його замінити після заміни зробити комплексне ТО і забути про це питання, але якщо будуть якісь питання, то у нас є прилад ареометр, їм можна подивитися на чистоту антифризу, якого кольору якщо в ньому якісь зайві домішки і подивитися температуру замерзання антифризу! Ще були випадки, що колись брудний і забитий чимось антифриз забивав електро помпу.


Також щороку чи два роки треба міняти заливну кришку, згодом вона сама може тріскатися через те, що пластикова та клапан може не спрацьовувати!


Також раз на рік приблизно навесні рекомендується чистити систему радіаторів, тут у вас стоїть сендвіч з радіатора кондиціонера і основного антифризу радіатора між ними, між ними часто накопичується листя, мох і пил. Ми рекомендуємо це все розбирати і мити, оскільки двигун теплонавантажений і дуже важлива працездатність системи охолодження.




Система кондиціювання - мало хто знає, але її потрібно обслуговувати раз на рік, це відбувається при заміні фреону, але тут справа більше не в тому щоб фреон замінити, він за рік не париться, а тільки випаровується, тобто пройде кілька років, то у вас може бути замість 850 грам буде 700 грам або замість 550 залишиться 450 грам, ця заміна більше пов'язана з тим, що потрібна заміна масла в системі, у вас є компресор кондиціонера який коштує купу грошей він змащується маслом, яке впорскується разом із заміною фреону, щорічно потрібно міняти фреон і там буде змінюватися масло в системі, таким чином ваш компресор довго житиме.



У клієнтів буває проблема коли вони включають кондиціонер і починає в салон потрапляти неприємний запах, це означає, що у вас є випарник, це такий невеликий радіатор, який знаходиться в салоні і через нього проходить повітря, він там охолоджується і вже до вас йде холодне повітря , на цьому випарнику накопичується конденсат через перепад температури і на цьому конденсаті починається життя бактерій які провокують неприємний запах, в такій ситуації ми рекомендуємо робити чищення цього випарника, робиться різними способами, не надумайте чистити на F10, F30 через повітропроводи, це робиться через дренажні отвори, ще один метод це можна використовувати балончик антисептичної дії, включається кондиціювання та той балончик розпорошується, це може допомогти, а може не допомогти!

Рідина гуру - її по-нормальному потрібно міняти раз на 2 роки і стежити за її чистотою, на F10 наприклад на повнопривідних 535 ще ставиться гідравлічна рейка і там є також рідина гуру, особливо система Dynamic Drive!

Рідини в редукторах і в роздатці - взагалі рекомендований інтервал заміни приблизно 80-100к це залежить від вашої експлуатації, тому що тут більше жорсткого режиму їзди рекомендується міняти частіше 60-80к км, особливо якщо ви взимку любите підрифтувати навіть на повному приводі це більше стосується олії в роздаванні! Олія в коробці АКПП ZF 8HP - рекомендується міняти масло кожні 80-120к км це залежить від вашого стилю їзди, ми рекомендуємо те саме що з редукторами і роздаткою, наша рекомендація 60-80к км, робота в пробках при середній швидкості 20 км/год це один режим їзди, а якщо ви по трасі їдете на одній передачі то це зовсім інший режим їзди, зазвичай клієнти роблять комплекс робіт у них входить: заміна олії в редукторах, роздатці та олія в коробці, якщо у вас задній привід, то зрозуміло що у вас переднього редуктора та роздатки у вас не буде.


Обслуговування гальмівної системи

Колодки - тут сервісних інтервалів як таких немає, все залежить від вашого стилю їзди, бувають випадки, що колодки можуть стертися за 10к км пробігу якщо ви активно гальмуйте, в середньому вони стираються за 20-40к км.

Диски - тут все по товщині самого гальмівного диска, у БМВ є певні товщини дисків, БМВ мінімально допускає це -2 мм!

Також потрібно міняти датчик!



Ручний ручник – зазвичай із ним проблем немає.

Електро ручник - на Е70, F15, E65 йде електро ручник, але система там грубо кажучи, як на F30 тільки тягне не власник ручкою, а посередині стоїть моторчик і він втягує тросики, тобто там колодки в барабані всередині, винятком це F10 і F25 там теж електро ручник, але там у супорті стоїть машинка і вона за допомогою гальмівних колодок затискає ручник, тому в F10 і F25 там не треба нічого обслуговувати так як там немає колодок! Ми розповіли Вам про основне технічне обслуговування і тепер ґрунтуючись на цих інтервалах розповімо, взявши за приклад BMW F30, пройдемося від 0 до 300000 км пробігу і говоритимемо що на якому пробігу приблизно змінюється!

50000 км пробігу - представимо БМВ приблизно на 50000 км пробігу, це буде замінено масло в двигуні все фільтра, гальмівна рідина, якщо машині більше 2 років то буде рекомендація заміні антифризу, масло в редукторах, роздатці та коробці, тут вже буде підходити пробіг до 60 -80000 км пробігу та власник замислиться, а не зробити мені комплекс робіт відразу і забути про це на 80000 км пробігу! Також виглядає чи є колодки, але вони вже на такому пробігу точно повинні бути замінені щонайменше 1 раз. Робиться обслуговування кондиціонером, і перевіряється забитість радіаторів. На пробігу 50к км немає жодних поломок, тільки відбувається звичайне обслуговування!


60000 км пробігу - коли машина перевалюється приблизно за 60000 км пробігу рекомендується замінити свічки, вони тут іридієві, але приблизний інтервал заміни це 60000 км пробігу.


80000 км пробігу - тут відбувається комплекс робіт із заміни рідин у коробці, роздатці та в редукторах, також можуть підходити нюанси по підвісці, але ми про них розповімо далі, перевіряються гальмівні диски та колодки, рідина та всі сто у попередньому пробігу. Також кожну ТОшку рекомендуємо зробити діагностику підвіски!


100000 км пробігу - на цьому пробігу роблять все що було по попередньому пробігу, саме на N20 на 100к км заміна ланцюга ГРМ, прокладки масляної кришки, масло склянки, піддона! Також паралельно із заміною ланцюга можуть змінитися свічки, антифриз + раз на 100к км рекомендується міняти ролики та ремені. Ще приблизно після 100к км можуть виникнути питання щодо котушок особливо якщо хтось не замінив свічки і з'явилися пропуски, а коли з'являлися пропуски у свічках то на котушку йде більше навантаження і може пробивати сама котушка і вона виходить з ладу! Після 100к км може вийти з ладу ще помпа! На N20 може барахлити термостат після 100к км, робиться легка заміна! Від цього пробігу можуть починатися різні поломки по підвісці з найчастішого це сайлентблоки поздовжніх важелів.

Після 100к км може давати знати про себе рейка, з'являється невеликий люфт! Після 100к км пробігу також може вийти з ладу роздатка, тріскати еластична муфта!



150000 км пробігу - пильовики відбійники передніх амортів, самі передні аморти, проблеми по рейці, сайлентблоки якщо ви їх не змінювали на 100к, сальники задніх півосей, проблеми з мембраною КВКГ, інтейк пайп, поломки замків дверей, стирається напис на кнопки Старт-Стоп, стирається кнопка відкриття багажника, може постраждати селектор АКПП, на кліматі також стираються кнопки!

Часто страждають ручки дверей!

200 000-300 000 км пробігу - потрібно дивитися від стану, як тачка експлуатувалася, скільки проїжджає на рік і т.д. Все стандартно і зазвичай, проблеми такі як і на 100 км! На 250 000 км пробігу треба міняти масло насос і вкладиші з регулятором тиску масла.


Commenti


Пост: Blog2_Post
bottom of page