ОП ОП! Сьогодні у нас стаття про вихлоп на BMW M4 S58. Поки ви не почуєте звук вихлопу S58 на Stage 2, то не зрозумієте в чому полягає проблема.
У той момент поки я катався на Stage 2 із середніми каталізаторами, все було добре, але щойно ми їх вирізали для налаштування Stage 3, щось пішло не за планом.
У неділю я заїхав на БМВ СТО Київ Берестейська, і ми вирішили виправити проблему.
Ми вирішили спробувати найпростіший варіант, це набити вихлопну частину титановою ниткою, всі порожні ємності ми заклали нею і вирішили тестувати.
Також мені не подобався вихлоп своєю гучністю, це могло приносити дискомфорт іншим, але після того, як ми заповнили порожнечі, проблема мала б вирішитися.
Перший запуск показав результат відразу, на ходу результат після титанової нитки був помітний. Дзвону з вихлопу не було, що мене дуже потішило.
Чому ж відбувається цей звук: є 3 раннери на 3 циліндри перших і 3 дальніх, на них по 1 турбіні, циліндри працюють послідовно і разом вихлоп майже не перетинається і не глушиться один об одного вихлоп. Спочатку спрацьовує 1>5>3>6>2>4 циліндр.
Вирішення цієї проблеми, на мій погляд, це X-pipe - цей пайп зіштовхує лобами вихлопні гази, якщо його зробити ось таким:
то, основний потік пройде повз, а коли у нас X-pipe ось такого типу:
він їх зіштовхує і компенсує як випускний колектор на B58.
Більш детально дивіться у відео на YouTube - https://youtu.be/wrOHg2iA6bM?si=0FKoBZI9sh5rrkb0
Коди активації BootMod3/Дистанційна заливка Чіпа, Stage 1/Stage 2 за топовими цінами 🤑
Telegram: https://t.me/chiptuning_garage_racer
Commentaires