top of page
vselena4

Встановили НУЛЕВИК FTP, виготовлення INLET, вирізання MIDCAT на M4 G82. Скільки збільшення потужності від тюнінгу?

ОП ОП! Так как на нашем проекте M4 G82 мы движемся к Stage 3, для этого нам не хватает Inlets, нулевиков и удаление промежуточных катализаторов.



Насамперед я поїхав робити CUSTOM інлети до знайомих майстрів, під турбіни TurboSystems готових рішень інлетів немає, тому ми вирішили робити саморобні. За 2 дні було виготовлено і встановлено 2 Inlets.



Також встанови два фільтри нульового опору від компанії FTP.

Intake pipe було виготовлено теж саморобно, вийшли не дуже гарні шви і також його треба пофарбувати в чорний колір, пізніше перероблю для того щоб підкапотний простір був як у стоці.



Вирізання MIDCAT: на БМВ СТО Київ (Берестейська) я вирізав проміжні каталізатори, після їх вирізання звук майже не змінився.



Базові речі під Stage 3 було зроблено і я поїхав на стенд заміряти потужність, прошивки були stock, stage 1, stage 2.


 

Замір STOCK:

Потужність - 558 кінських сил. 


Замір STAGE 1 (BOOTMOD3):

Потужність - 656 кінських сил (надбавка 30 сил).


Замір STAGE 2 (CUSTOM):

Потужність - 722 кінська сила (надбавка 34 сил)


 

Підсумки: залізо дало непоганий приріст потужності.


Більш детально дивіться у відео на YouTube - https://youtu.be/Gzi8Iey4vVU?si=RSknFFX6yIl3mQcN  


Коди активації BootMod3/Дистанційна заливка Чіпа, Stage 1/Stage 2 за топовими цінами 🤑




Comentarios


Пост: Blog2_Post
bottom of page