ОП ОП
Стаття де ми нещадно знущаємося над міцним N20 на нашому БАРАБАНІ на Stage 3. Ми вам розповімо, як 328 принижує трьох літрових суперників N55 на Stage 1, Stage 2 і навіть B58 на Downpipe і все це на стоковому залізі двигуна. Ми маємо можливість підірвати цей мотор у будь-якому із заїздів, це буде найспекотніше відео про БАРАБАН!
У попередній статті ми закінчили на результатах Stage 2+ 310 кінських сил.
Stage 3 ми вирішили почати з установки водометанолу, тому що ідея самого відео в тому щоб перевірити скільки витримає мотор на стоку, на стоковому залозі не змінюючи всередині поршня, шатуни тощо, тому що ходять різні міфи, що N20 більше ніж 300 сил не тримає, але як у попередній статті ви вже бачили, що ми цей міф вже розвінчали. Тут у нас уже завдання було вичавити більше, тобто ми планували зробити спочатку під 350-360 сил і покататися на цьому конфізі, якщо це все нормально, то ми підемо далі. Щоб не наражати мотор на зайвий ризик ми вирішили самі себе убезпечити від можливості того, що буде брак палива, тобто треба буде ставити інші форсунки ТНВД тощо, як зазвичай робиться для Stage 4, тому щоб цього не робити, у нас же як би "Барабан" все не те що по бомжу, але по-простому, по-дешевому, без зайвих витрат грошей. Ми вирішили поставити водометанол, щоб усунути проблему нестачі паливо повітряної суміші.
За водометанолом ми пішли до мого старого проекту Е46 328i N52TU турбо. При встановленні кита водометанолу у нас з'явився один нюанс – це куди ж і як встановити саму форсунку водометанолу, у стоковому пластиковому пайпі немає жодних дірок і не хочеться його свердлити. Все це вирішується за допомогою кита від FTP для N20, металевий кит має зручний і класний отвір для будь-яких форсунок водометанолу. Ми намагаємося тримати в наявності всі актуальні FTP пайпи!
Звичайно ж, основний елемент нашого конфігу на Stage 3 – це гібридна турбіна! Ми взяли бу/ турбіну з нашої розборки і віддали нашому Київському тюнеру по турбінами, через місяць у нас на руках була готова турбіна.
Щоб не займати хлопців на Бересті, загнав барабан на Петрівку, на заміну турбіни.
Подивіться яка вийшла різниця між старою і тюненою турбіною.
Віддали наш барабан на налаштування нашим друзям Dark Horse у них ми постійно міряємо на стенді тачки та домовилися з ними налаштувати наш барабан через платформу BootMod3.
Тут почалося саме хвилююче, тому що в інтернеті немає інформації про те, як поводиться N20 на Stage 3 на гібридних турбах. Ми були як у невідомості, тобто першопрохідники. Після нетривалого настроювання ми вирішили зупинитися на потужності приблизно 353 сили. Можна було піти далі нам нічого не заважало, нічого не обмежувало, але чим далі тим уже ніби ще страшніше і БАРАБАН уже міг би не прожити до гонок, а нам же треба зняти контент! Нам потрібні були якісь заруби, екшен і перевірити як він у ходових характеристиках, на 352 силах ми його звідти забрали і для початку поїхали на Бориспільську замірятись.
Попередні виміри на Stage 2+, 0-100 були 4,4-4,5 секунд. Зараз у нас вийшла явна надбавка і одразу вийшло 4,11-4,25 секунди. Переходимо до найцікавішої частини статті це відео заруби із грізними суперниками. Більш детально за цим посиланням https://youtu.be/wPZNNB6HE08
Ми отримали феноменальні результати та вбили вже купу припущень та невдоволень.
1. Ніхто не припускав, що на Stage 3 він може класно нагинати та створювати дуже велику конкуренцію трилітровим моторам на Stage 2.
2. Мало хто зрозумів, але БАРАБАН на такому конфізі зробив понад 100 бойових заїздів. На стенді він зробив близько 100 заїздів і ще на Бориспільській він зробив під 50 бойових заїздів, багато хто з них був під 260 км/год і він вижив!
Висновки: 353 сили на водометанолі він теоретично може спокійно тримати, нам це довела практика. Особисто у нас з'являється висновок, що 352 силах N20 може спокійно витримати на стоковому залізі, враховуючи наші жорсткі заїзди, не кажучи вже про просту міську їзду, де є короткі простріли.
3. Порада особисто від мене, це Відео/Стаття не популяризація Stage 3 для двигуна N20. Це відео суто науково слідчий експеримент, перевірка скільки витримає насправді N20, а не на форумах!
І оскільки цей мотор почувається добре, ми у наступній статті його розженемо до нових висот, спробуємо зарубати його з мастодонтів ринку – це M3 F80 та M4 F82.
Comments