top of page

BMW 120d/320d N47 Stage 1 – обслуговування, ремонт, чип-тюнінг і замір 0-100. Дешева експлуатація?

ОП ОП! Стаття про 1 серію BMW в кузові F20 з двигуном N47 120d.



Наш екземпляр був пригнаний із Кореї у 2019 році, мав удар у передню частину. Перший власник після Кореї проїхав 20 000 кілометрів, після чого автомобіль купив наш менеджер Слава за 13 500$, проїхав на ньому 25 000 кілометрів, і зараз авто у третього власника.  


Комплектація: ксенонові фари, передній М-бампер, китайська мультимедіа, камера заднього виду, парктроніки, електроспортсидіння з підігрівом, люк, спортивне кермо.



Витрати на обслуговування за рік: було проведено дві заміни оливи в двигуні – 200$, заміна передніх гальмівних колодок і проточка гальмівних дисків – 100$. Загальна вартість обслуговування за рік – 300$.  


Витрати на ремонт за рік: усунено проблему витоку антифризу – заміна фланця і прокладок – 300$, заміна передніх амортизаторів – 200$. Загальна вартість ремонту за рік – 500$.  


Тюнінг: видалення сажового фільтра – 100$, прошивка двигуна – 200$, чип АКПП – 360$. Загальна вартість тюнінгу за рік – 660$.  


Динаміка: до чип-тюнінгу двигуна та коробки автомобіль розганявся 0-100 км/год за 7 секунд, 100-200 км/год – за 27 секунд.  


Після чип-тюнінгу двигуна та коробки розгін 0-100 км/год став 5,9 секунд, 100-200 км/год – 20 секунд.  


Обслуговування цього дизельного авто особливо не відрізняється від бензинового, хіба що в деяких випадках доведеться міняти паливний фільтр.  


Підсумки: за рік обслуговування і 35 000 кілометрів, без тюнінгу в авто було вкладено 300$ на обслуговування і 500$ на ремонт. 


 

Детальніше дивіться на YouTube – https://youtu.be/oKiFSGJKX90?si=eRY7YjKklMPE25k j  


Шукаєте BMW в Україні? Цікавить пригнаня BMW зі США? Пиши в Telegram!  

- Автопідбір BMW: https://t.me/autopodbor_garage_racer   

- Пригін BMW зі США: https://t.me/prigon_bmw_usa_garage_racer 



Comments


Пост: Blog2_Post
bottom of page