top of page
  • vselena4

Обзор/Болячки M57 3л Дизель БМВ. На прикладі E39 530d, e90 335d Коли міняти ланцюг ГРМ m57, m57n?




Продовжуємо нашу рубрику про двигуни BMW і сьогодні у нас огляд на двигун М57.

Двигун М57 випускався з 1998 до 2012 року, ви тільки уявіть наскільки вдалий двигун, що має багато різних модифікацій і він випускався протягом такого довгого періоду.









Кузови BMW на які він ставився це: E39 525d та 530d, E46 330d, E53 (Дорест).

Зараз ми розповімо вам про першу модифікацію М57, в перших модифікаціях було 193 к.с. Далі пішли модифікації М57n, встановлювали на останні версії Е46, потім на рестайлінгові Е53 також були на Е90 до рестайлінгу, Е60 до рестайлінгу був на останніх Е-серіях до рестайлінгу.

Потім пішов вже на двигун М57n2 і далі пішли розкочегарені версії М57 з 2 турбінами, наприклад на дорестайлінговій Е60 535d, там був чавунний блок, це версія М57n top1, а потім далі вже пішли версії E70 європейські та американські в яких були версії М57n top2. У версіях М57n та M57n2 потужність була від 218-245 к.с. а у версіях у яких по 2 турбіни в рестайлінгу Е60 була 272 л.с. на рестайлінгах Е60 та Е90 потужність була 272-286 к.с.

Почнемо розповідь про першу модифікацію М57 на прикладі Е39 530d, випускалася з 1998-2003 рік пройдемося за нашим звичайним шаблоном для огляду по двигунах.

Пройдемося як завжди залізом: тут у нас перша модифікація двигун мільйонник він отримав двигун року. Цей двигун наскільки крутий, що ставився на OPEL OMEGA та RANGE ROVER.

По низу і верху двигуна проблем немає, якщо у вас не 600000 км пробігу або під 1000000 км пробігу. З проблем, які ми особисто бачили, що пробивало прокладку ГБЦ, про пробіги в цьому пості ми говоритимемо найменше, оскільки це дизеля вони можуть ходити дуже багато і незрозуміло який у вас реальний пробіг.

Внутрішня частина двигуна: все нормально.

Зовнішня частина двигуна: може підтікати прокладка масло склянки на пробігу 300000 км пробігу також є шків колінвала який складається з двох металевих частин і гумка посередині і ось ця гумка через вібрацію дизеля тріскається з часом, розривається і може шків полетіти, це змінюється за 300000 км пробігу.


По низу і верху двигуна проблем немає, якщо у вас не 600000 км пробігу або під 1000000 км пробігу. З проблем, які ми особисто бачили, що пробивало прокладку ГБЦ, про пробіги в цьому пості ми говоритимемо найменше, оскільки це дизеля вони можуть ходити дуже багато і незрозуміло який у вас реальний пробіг.

Внутрішня частина двигуна: все нормально.

Зовнішня частина двигуна: може підтікати прокладка масло склянки на пробігу 300000 км пробігу також є шків колінвала який складається з двох металевих частин і гумка посередині і ось ця гумка через вібрацію дизеля тріскається з часом, розривається і може шків полетіти, це змінюється за 30 км пробігу. Прокладки піддону, сальники колінвала та клапанну кришку міняти на пробігу 300000-500000 км пробігу. Як ви знаєте з наших попередніх оглядів дизельних двигунів BMW їхня надійність пов'язана з тим що тут відсутні цікаві доробки які присутні на бензинових двигунах BMW наприклад VANOS i VALVETRONIC, це ще один плюс до надійності заліза двигуна, якщо порівнювати М57 з М47 у відео ми говорили що бувають випадки, що провертає колінвал, то тут у М57 такої проблеми особливо не зустрічається.

Ланцюги ГРМ у перших модифікаціях М57 проблем з ланцюгами ГРМ особливо не було так як власники їх змінювали після 500000 км пробігу, ланцюги тут ходять по 500000-600000 км пробігу.

Система впуску двигуна: у цьому двигуні це найважливіша система після заліза двигуна, оскільки це турбо двигун.

Система впуску: повітря надходить через повітряний фільтр який потрібно змінювати кожну заміну масла, далі повітря потрапляє в турбіну саме в цих модифікаціях можна розгойдувати з 190 к.с. до 220-230 л.с. Турбіни ходять нормально якщо чіпувати і соплі то у турбіни ресурс зменшується, тому якщо у вас машина стокова то все нормально ходити нічого не зламається.

Ресурс великий по 200000-500000 км пробігу, далі повітря з турбіни надується і йде на boost pipe потім інтеркулер і вже на charge pipe, як надуть повітря ми дуже класно про це пояснили у відео на YouTube про двигун М47, у ролику дуже хороша розповідь про геометрію та вакуумне управління.

Якщо коротко, то в цій системі рекомендується кожні 200 000-300 000 км пробігу стежити за вакуумними трубками в якому вони у вас стані і дуже рекомендуємо якщо ви тільки купили тачку, то поміняти всі вакуумні трубки управління турбіною і дуже рекомендуємо замінити регулятор тиску турбіни, після цих замін можливо ваша 530-а або 330-а полетить як куля із заводу, тобто якщо вам кажуть що у вас не дме турбіна, то на 70-80% справа зовсім не турбіні можливо справа буде в управлінні турбіни конкретно про це ми розповіли в ролику про М47, далі йде boost pipe та інтеркулер на стику boost pipe та інтер кулька утворюється запотівання або краплі олії, це може пов'язано з кількома причинами,

1)- Потрібно замінити кільця стику

2)- Підвищені картерні гази з двигуна

3)- Турбіна може гнати масло

Рішення це заміна КВКГ, прокладок та ремонт турбіни якщо це все не допомогло то у вас підвищені картерні гази у двигуні.

Boost pipe частково металевий частково гумовий, він може поламатися, порізатися тощо, щодо нього є питання. По інтер кулер зазвичай немає питань хіба що камінь потрапить, зазвичай по ньому немає питань. По charge pipe є питання, він складається з 3-х частин металевий і частинами гумовий, тут верхня і нижня частина ріжеться, лопається від наддуву тощо, це одна з частих деталей із заміни на цьому двигуні.

Ми підійшли до нашого улюбленого впуску та вихрових засолок, металеві можуть залетіти в циліндр, тут ми рекомендуємо їх прибрати, видалити, заглушити, кілька років тому це була популярна процедура. літала. Цей впуск не так забивається як у двигуні N57 – це вже наступний мотор після М57, в М57 теж рекомендується зняти та замінити прокладки між ГБЦ та впуском.

Система випуску: на таких версіях М57 зазвичай стоїть чавунний впускний колектор з ним немає проблемЯкщо коротко, то в цій системі рекомендується кожні 200 000-300 000 км пробігу стежити за вакуумними трубками в якому вони у вас стані і дуже рекомендуємо якщо ви тільки купили тачку, то поміняти всі вакуумні трубки управління турбіною і дуже рекомендуємо замінити регулятор тиску турбіни, після цих замін можливо ваша 530-а або 330-а полетить як куля із заводу, тобто якщо вам кажуть що у вас не дме турбіна, то на 70-80% справа зовсім не турбіні можливо справа буде в управлінні турбіни конкретно про це ми розповіли в ролику про М47, далі йде boost pipe та інтеркулер на стику boost pipe та інтер кулька утворюється запотівання або краплі олії, це може пов'язано з кількома причинами,

1)- Потрібно замінити кільця стику

2)- Підвищені картерні гази з двигуна

3)- Турбіна може гнати масло

Рішення це заміна КВКГ, прокладок та ремонт турбіни якщо це все не допомогло то у вас підвищені картерні гази у двигуні.

Boost pipe частково металевий частково гумовий, він може поламатися, порізатися тощо, щодо нього є питання. По інтер кулер зазвичай немає питань хіба що камінь потрапить, зазвичай по ньому немає питань. По charge pipe є питання, він складається з 3-х частин металевий і частинами гумовий, тут верхня і нижня частина ріжеться, лопається від наддуву тощо, це одна з частих деталей із заміни на цьому двигуні.

Ми підійшли до нашого улюбленого впуску та вихрових засолок, металеві можуть залетіти в циліндр, тут ми рекомендуємо їх прибрати, видалити, заглушити, кілька років тому це була популярна процедура. літала. Цей впуск не так забивається як у двигуні N57 – це вже наступний мотор після М57, в М57 теж рекомендується зняти та замінити прокладки між ГБЦ та впуском.

Система випуску: на таких версіях М57 зазвичай стоїть чавунний впускний колектор з ним немає проблем.

Якщо торкатися М57n там стоїть сталевий випускний колектор, він часто прогорає, сипеться і змінюють його на чавунний або як на двигун М57n2. По випуску далі йде турбіна, а після її сажевик і проміжний каталізатор.

Система упорскування: почнемо все з початку у Вас у баку стоїть подає насос він дає нам 1-bar тиску, тобто він взагалі не вирішує, вирішує все магістральний насос, в даному випадку він стоїть під селищем під сидінням водія під днищем, там стоїть фільтр і магістральний насос, якщо у вас здохнув магістральний насос, то тачка вже нікуди не поїде і не заведеться. Якщо у вас вийшов з ладу насос, що подає в баку, то якщо у вас більше 15 літрів в баку тачка заведеться. Біля магістрального насоса стоїть паливний фільтр його рекомендується змінювати кожну заміну масла, далі паливо пропадає в ТНВД він механічний і рухається від ланцюга двигуна, на холостих оборотах він створює 300 bar на ньому стоїть регулятор кількості палива за умовчанням він відкриттів, але якщо потрібно зменшити тиск у рейці він може закриватися, далі палива пропадає в рейку там стоїть датчик тиск і ще один регулятор тиску. Наприклад, якщо у вас раптом тачка не заводиться, то вони з основних варіантів це регулятор тиску палива в рейці. ТНВД ходить довго, згодом у нього можуть почати текти прокладки в ньому або він може сам втрачати продуктивність після 300 000-500 000 км пробігу.

По форсунках немає жодних проблем, але з пробігом можливо знадобиться їхня реставрація або заміна.

Система запалення: тут у нас дизель і системи запалення немає, є система свічок розжарювання (Підігрів повітря в камері загоряння перед запуском.)

У ній беруть участь блок уповування двигуном, реле розжарення і самі свічки розжарення, якщо по ним зустрічатися якісь питання то все змінюється відразу в зборі свічки та реле розжарення.

Система охолоджуючої рідини: дизельний двигун менш тепло навантажений ніж бензиновий двигун, тому тут менше проблем по системі охолодження, хороший плюс дизельного двигуна, що тут не використовується електро насос як на нових бензинових двигунах таких як N55 і N20.

Тут із слабких місць це основний патрубок, що йде від радіатора під впуск, найболючіше місце це фланець під впуском, він пластиковий йде в ГБЦ і з часом тріскається, щоб його замінити потрібно знімати впуск. Ще слабке місце в системі охолодження це термостат, взимку ви будете це добре відчувати коли він заклинить у закритому положенні і ви їхатимете у вас температура або взагалі не набиратися або при розгоні у вас буде опускатися температура. Помпа зазвичай не ламається, але на великих пробігах може потекти, коштує не дорого, оскільки вона механічна. Тут не треба дивується якщо у вас якийсь антифризний патрубок лусне або перетреться або ще щось у цьому роді, тому що у машин вже пробігу по 350000 км пробігу. Також буває, що забивається радіатор і стільники від часу десь просідають, кривляться і може сам пластик луснути так як машинам вже по 20 років. Також тут є вискомуфта, яка прикручується в помпі на великих пробігах і вимагає заміни, але це не болячка. У системі охолодження є клапана печі вони регулюють систему вентиляції повітря в салоні можуть теж поламатися, та й деталь яка не зовсім стосується системи охолодження саме BMW Е39 це вентилятор пічки він знаходиться в салоні це часта деталь яка ламається, щодо інших моделей це не має жодного стосунку .

Навісне обладнання: З великим пробігом може поламатися гур і компресор кондиціонера, ролики та ремені рекомендуємо при 150000 км пробігу, вакуумний насос як ви розумієте в дизелі немає дроселя не створюється вакуум у впускному колекторі, а для системи гальм потрібен вакуум, ви запитаєте де його взяти ? Встановлюється вакуумний насос – він тут надійний – все нормально, зрозуміло що на великому пробігу його доведеться замінити.

Чіп тюнінг: робити чіп на цей мотор вже не актуально тому що поріг цього двигуна це 220-240 к.с. Якщо все ідеально, а якщо хочеться зробити 270-300 л. То тут доведеться робити глибокі доробки, все це пов'язано з тим, що доводиться вкидати паливну систему від двигуна М57n і турбіни тюнінговані і тоді в теорії якщо перекинути ТНВД, форсунки, то тоді можна зробити приблизно 280-300 к.с.

Висновки з цього двигуна, до 400000-500000 км пробігу ви тільки обслуговували тачку, в 2022 році незрозуміло який у машині пробіг.

Переходимо до модифікації двигуна М57n2, з ключових відмінностей від М57 це коштує алюмінієвий блок, а там стояв чавунний, інша шатунно-поршнева група і збільшений об'єм, але тут все також 3 літри, стоять інші ланцюги ГРМ, їх тут рекомендовано міняти після 300000 тому що вони більше схильні до розтягування, прокладки, сальники і масло склянку без змін.

За системою випуску з ключових відмінностей це турбіна, у попередньої версії було вакуумне управління турбіни, то тут у нас стоїть електронні управління турбіни, це для надійності великий плюс, але якщо у вас буде питання по ньому, то тут буде тут буде нюанс, так як окремо він від турбіни. він не продається, з варіантів це або шукати китайський аналог або шукати б/в розбирання. По патрубках, інтер кулеру, заслінку та ЄДР тут все те саме як на М57. За паливною системою тут є невелика відмінність, тут відсутній магістральний насос, тут можуть бути по конфігурації датчиків різниця, по регулятору датчика в рампі, тут зовсім інші форсунки під іншу потужність. За надійністю паливної системи тут дуже круто. Тут можуть йти звичайні п'єзо форсунки і можуть йти електромагнітні, надійні електромагнітні надійні легше в реставрації, але п'єзо форсунки теж реставруються. Так як п'єзо форсунка швидша вона робить більше разів відкриття за один такт ніж електромагнітні.

Система свічок розжарення: особливо немає жодних болячок та відмінностей.

Система охолодження: тут є невеликі відмінності, тут завжди присутній верхній маленький термостат біля ЄДР, він буває лопається, буває тече і його теж змінюють з основним термостатом, тут також є основна болячка це фланець під системою впуску, тут вже ставиться новий бачок антифризу і нова кришка, таку кришку потрібно міняти раз на 2 роки.

Також з відмінностей тут відсутня віскомуфта, менше навантаження на помпу і тут стоїть вентиль. За системою випуску є відмінності, тут частіше ставляться повноцінний ДПЕ фільтр.

Чіп тюнінг: тут на 1 stage приділ 280 к.с. Якщо повирізати всю екологію, паливна тут під 300 к.с. Якщо поставити модифіковану турбіну можна розповісти під 300 л.с.




Переходимо до найпотужнішої версії двигуна М57 на прикладі Е91 335d, за ідеєю залізо двигуна має бути різне, для інтересу ми пробили Vin коди і порівняли що тут однакове, а що ні.

Колінвал і шатун однакові, поршні різні, стоїть алюмінієвий блок все інше в залізу приблизно однакове. Найбільші зміни це система впуску, підкапотний простір зовсім інший ніж на М57n2, в іншому місці стоїть повітряний фільтр, інший витратомір, інші патрубки, найцікавіше починається там де турбіна, у двигуна 2 турбіни, там стоїть дуже складна турбіна з 3 регуляторами, перший вакуум регулює заслінку між великою турбіною і маленькою це залежить від режиму завантаження, другий вакуум керує вестгейтом великої турбіни, третій вакуум регулює байпасний клапан на впуску, ТНВД один на один як на М57n2, система антифризу така ж як на М57n2. Навісне обладнання: не якихось суттєвих відмінностей.

Чіп тюнінг: тут все вже набагато цікавіше, тому що в стоку стоїть жорстке залізо якраз під потужну модифікацію навіть без заміни турбін на гібридну, якщо видаляти екологію, то 330 к.с. Можна зробити вільно.

Висновки по двигуну М57: перший мотор 500 000+ км пробігу все добре і в порядку.

Двигун М57n2 тут ви можете знайти нормальні та свіжі екземпляри з реальним пробігом без жодних проблем.

Ми рекомендуємо купити автомобіль з таким двигуном!



Comments


Пост: Blog2_Post
bottom of page