top of page
  • vselena4

Обзор/болячки двигуна BMW N55 3.0 tutbo бензин



Оп оп, Garage-Racer сьогодні у нас огляд двигуна N55 3.0 Бензин з турбіною 306 к.с. на прикладі BMW F10 535i.

Загальна інформація про двигун N55: 3.0 алюмінієвий блок, чавунні гільзи, ГБЦ схожого типу як на двигуні N52, Valvetronic третього покоління, ваноси схожі як на двигуні N52, турбіна з випускним колектором одне ціле, в двигуні N52 3.0 було 252-272 к.с. то в двигуні N55 306 к.с. У стоку. Двигун відноситься до гарячих двигунів BMW тому що має високу температуру, це як наслідок впливає на термін служби прокладок гумових ущільнень двигуна.


Болячки та недоліки двигуна N55:


Залізо мотора: дуже рідко може провернути вкладиші колінвала або шатунний вкладиш також дуже рідко може розвалитися розподільний вал, може бути проблема по зносу валу Valvetronic там є зубці і електричний моторчик, може зламатися електричний моторчик Вальветроніка і можуть сточуватися зубці на ексцентриковому валі. Мотор високо температурний і на 100 000 км починають потіти прокладки клапанної кришки, прокладки піддону і сальники колінвала починають текти. Передній сальник колінвала: теж часто тече на N55, його зазвичай змінюють у зборі з переднім сальником, заднім сальником і прокладкою піддона. Кожні 200 000 км потрібно міняти ланцюг ГРМ у порівнянні з двигуном N20 де потрібно міняти кожні 100 000 км це хороша халява. Є прокладки теплообмінника і масло склянки вони починають підтікати також по залізу може вийти з ладу VANOS, але у нас такого ще не було.



Паливна система: ТНВД до 2010 року проблемна після 2010 року надійна. Порівняно з М54 тут надійний ТНВД, форсунки. Насос у баку нормальний поки ще не ламався у наших клієнтів, ТНВД: набагато надійніша ніж у М54, є випадок що ламається, але дуже рідко. Форсунки: набагато надійніше, ніж М54, особливо не ламаються, при заміні краще міняти всі 6.



Система подачі повітря: через те, що двигун гарячий може швидко задубіти прокладка клапанної кришки і будуть йти підсмоктування повітря через прокладку клапанної кришки і через Valvetronic, також є трубка КВКГ яка швидко пересихає і тріскається в такому разі бажано робити димогенератор іноді і дивитися, бажано у такому разі замінити трубку картерних газів, прокладки та ще буває на колодязях проблеми з прокладками. Найпопулярніша проблема N55 за повітряною системою це КВКГ він інтегрований у клапанну кришку він може рватися, може працювати не коректно, можуть забиватися канали в клапанній кришці це все впливає на роботу системи вентиляції картерних газів, це все тягне за собою не рівну роботу двигуна, помилки , починає підсмоктування повітря з прокладок і з сальника коленвала або починається велике витікання масла через прокладки, в такому випадку потрібна заміна клапанної кришки в зборі або заміна на китайський клапан. Якщо ви їхали і у вас помилка з приводу, то не плутайте з приводом і не піввіссю це помилка по мотору, а точніше помилка по наддуву турбіни або по повітрю, також може бути помилка по регулятору тиску турбіни. Актуатор турбіни тут керує не геометрією як на дизелі, а хвірткою вестгейту. Якщо у вас проблема наддуву це може бути регулятор, вакуумні трубки до 100000 вони зазвичай нормальні і до 100000-110000 розбовтується втулка вестгейта. Оскільки гарячий мотор на Charge pipe на ньому є штуцера для картерних газів і ці штуцера відламуються і при зніманні доводиться міняти цілий патрубок.


Турбіна якщо все гаразд можеш ходити і 200000 км спокійно. Потрібно кожні 10000 км міняти повітряний фільтр, тому що його забивання дуже впливає на ККД двигуна.


Система запалювання: у двигуні N55 6 свічок і 6 котушок, ми рекомендуємо міняти свічки від 80000км до 100000км, котушки можуть ходити 100000 км і далі давати пропуски, бувають питання по форсунках вибиває якісь дивні помилки.


Система охолодження: хворі місця: помпа приблизно на 150000 вона заскочить свій термін служби, є проблема термостату проявляється неадекватна робота вентилятора, можлива проблема по датчику температури антифризу.

За системою охолодження ще дуже часто лопається бачок, але це більше відноситься до Е70, також клапани пічки можуть текти можуть працювати не правильно і давати свої проблеми в систему кондиціювання.


Навісне обладнання: на 150000 км у стартера намагаються щітки, з генератором зазвичай проблем немає, бувають проблеми з гідропідсилювачем, але не гура, у F10 на задньому приводі стоїть електро рейка, а на повному приводі гідравлічна рейка так ось на гурі часто починає текти сальник штока .


Висновок про двигун N55: якщо купувати бензинову BMW то у вас варіантів залишається небагато зазвичай це N20, N55, N63. Двигун N55 для тих хто любить динамічну їзду, хоче її чипнути і відносно не дорого обслуговувати, з чіпом можна вичавити 360-380 к.с. Часто наші клієнти купують тачки з Америки де йдуть переважно бензинові двигуни 328, 335 і 528, 535 у 328-528 стоять двигуни N20-2.0, а в 335-535 стоїть двигун N55-3.0. Від N20 надійним мотором буде N55 особливо з точки зору заміни ланцюгів ГРМ не потрібно кожні 100000 км їх міняти, а при 200000 км бажана заміна ланцюга.


Радимо купувати автомобіль з двигуном N55, в порівнянні з хорошим мотором N20 набагато більше потужності та адреналіну, з майже такою ж ціною на обслуговування.



Comments


Пост: Blog2_Post
bottom of page