top of page

BMW 530d Stage 3! Грошей немає, але їхати треба - М57 на 400 сил.

  • Фото автора: Garage Racer Assistent
    Garage Racer Assistent
  • 11 квіт.
  • Читати 2 хв

ОП ОП! Любителі трилітрових дизелів — ця серія для вас!

Ми підготували для вас огляд справжньої “пушки-гонки” з неочікуваними результатами. Якщо тобі близькі 3.0 дизель, задній привід і турбіна — вмикай уважність, буде цікаво.

Локація:

Зараз ми на нашій новій базі на Берестейській. Облаштували сучасну клієнтську та менеджерську зону, встановили шлагбаум. Створюємо простір, де тобі буде приємно не лише залишити авто, а й просто заїхати на каву.

Головна героїня — BMW 530d Touring, 2006 рік.

Кузов дорестайл, оптика теж, але серце машини — рестовий мотор M57N2 на п’єзофорсунках. Це одна з найвдаліших модифікацій дизельного двигуна BMW.

У комплектації — механіка, задній привід, Touring. Базово цей мотор дає 231 к.с., але ми вирішили дати йому нове життя.

Що зроблено:

  • Проведене повне ТО. Ланцюги й прокладки — замінено. При пробігу 280 тис. ланцюги були майже ідеальні.

  • Виявлено проблему з ТНВД: п’єзофорсунки дають більше навантаження. ТНВД замінили на Р90 з дорестової версії.

  • Було зроблено прошивку Stage 3, поставлено інтеркулер Wagner M2 (кастом), пайпи.

  • Турбіна: після розриву на буксуючому зчепленні — повністю перебрали. Холодна частина тепер з крильчаткою 71 мм (було 60). Гаряча частина — залишилась стокова через ризики некоректної роботи.

  • Вихлоп — пряма траса 80 мм. Зараз неідеальна, але в планах — роздвоєна траса з дифузором.

  • Зчеплення — кастомне з М5 Е39: корзина підійшла ідеально, диск та маховик — нові, оригінальні.

  • Форсунки обслужені, встановлена маслопомийка та кришка від 35 дизеля.

  • Куліса Aerobox — українське виробництво, зручна, з якісним шарніром.

  • Приборка — індивідуальна М, з червоними стрілками — заряд емоцій щоразу, коли заводиш авто.


Гальма передні — кастом від G30 540i, диски 348 мм, стають на проставку. Гальмують набагато краще за стокові 535/545 і навіть ефективніше за М5.

Резина TOYO 888R, одна з найкращих, але дуже небезпечна на вологій дорозі. Думаємо над варіантом — поставити Mickey Thompsons.

Плануємо перевірити, що дасть ця машина на турбіні від TurboDock і що зміниться з TurboSystems.

Результати на стенді:

  • День 1 — 393 к.с.

  • День 2 — 396 к.с.

Після заміру — час 12–14 секунд. Але на цьому не зупиняємось.

Фінальні думки:

Цей двигун вартістю до $1,000 у стоковій збірці з турбіною може видати майже 400 к.с.

А це вже рівень, який обганяє багато більш дорогих моторів, таких як M20.

BMW серії E з мотором М57 — це не просто бюджетний варіант, а справжня зброя, якщо вміти працювати з залізом.

Тож якщо тебе драйвить 3-літровий дизель, ти цінуєш потужність, механіку, і при цьому кайфуєш від індивідуального підходу до машини — ти з нами на одній хвилі.



Більше детально дивіться на YouTube – BMW 530d Stage 3! Денег нет, но ехать надо - М57 на 400 сил.


Шукаєте BMW в Україні? Цікавить пригон BMW з США? Пишіть у Telegram!  

- Автопідбір BMW: https://t.me/autopodbor_garage_racer   

- Пригон BMW з США: https://t.me/prigon_bmw_usa_garage_racer  



 
 
 

Пов'язані пости

Дивитися всі

Comentários


Пост: Blog2_Post
bottom of page