ОП ОП ОП!
У попередній статті ми обіцяли вам зарубати цей N20, з топовими конкурентами М3 і М4. Ми дотримали свого слова! Ми його розкачаємо під 400 сил, зарубаємо з топовими конкурентами і подивимося виживе цей двигун чи ні.
Трошки нагадаю про наш проєкт і попередню статтю/серію, у нас є N20, він повністю в стоці по залізу, тільки на ньому стоїть Stage 3 турбіна, ми його роздуваємо і спробуємо знайти межу за потужністю і всіх обігнати. У попередній статті/відосі на 353 сили ми нормально так поганяли з суперниками. У цій статті перед збільшенням потужності ми вирішили провести деяку діагностику цього двигуна, щоб розуміти що то там поламалося або не поламалося, для цього ми заїхали на Петрівку і перевірили для початку масляний фільтр на наявність стружки.
Наші друзі Dark Horse, які налаштовували цю тачку порекомендували подивитися свічки і замінити їх. Відкрутили свічки і вони виявилися в поганому стані, можливо, взагалі не змінювалися з заводу. Замінили свічки і під час огляду ендоскопом нічого не змінилося. Потім ми зрозуміли, що 353 сили N20 нормально собі тримає, жодних проблем і можна йти далі. За старою схемою закотили тачку на Dark Horse. І оскільки цього разу ми вже вирішили дути під максимум, того разу на 352 сили нам нічого взагалі не заважало, ми просто зупинилися. Зараз ми вже хотіли дути під максимум, 400 сил або може більше. Тому вирішили залити в паливо 100-й бензин і додати спирту/етанолу, зробили суміш приблизно Е20. Я, як завжди, віддав тачку і швидко звідти звалив, бо боюся дивитися, як вона на стенді розганяється, і кожен її розгін може бути останнім.
Через день прийшли хороші новини, вичавили аж 395 сил і мотор ще не помер, хоча зробив приблизно під 50 заїздів на стенді. Звичайно хотілося б 400+ коней, але тут вже турбіна починала здуватися під кінець, і вже не сильно хотілося її ґвалтувати, чим більше дути турбо вже в соплі за її ККД, тим у неї зменшуватиметься ККД, а при збільшенні ККД збільшиться температура на впуску, тобто дуже великі шанси, може бути детон і різні проблеми. Тому ми так по лайту її під пік надули і залишили. Ви прикиньте, це стокове заліза, ніхто там не ставив ковку, не шатуни і нічого такого. Це ми тестуємо суто стоковий мотор на 190 000 кілометрів пробігу, багато хто з вас уже списав його з рахунків, а він уже 353 сили вичавив. І ви уявіть собі, ми качннули цей бідний N20 у стоці на 395 сил. Ми дуже ризикуємо, що він може лопнути в будь-який зарубіжжі, тобто ми хочемо для себе дізнатися скільки він взагалі тримає, який у нього ресурс і показати вам це.
Я одразу забрав тачку на тести на Бориспільську міряти 100-200, міряти на скільки стабільно їде тачка, записувати Логи. Хоч тоді була трохи мокра дорога, я тестував 100-200 і одразу писав Логи і відправляв їх у Dark Horse. Робили приблизно близько 10 замірів 100-200. У попередньому відео/статті, якщо ви пам'ятаєте, на 352 сили в нас виходило в гору або рівно приблизно 11,5 секунд, а з гірки вийшло 10,5 секунд, цього разу ми спокійно скинули секунду з кожного з цього показника, тобто в нас мета була вийти з 10 секунд. Це можливо, якийсь світовий рекорд для N20. І в нас вийшло там, де ми їдемо в гірку 10,5 секунд, а там, де їдемо з гірки, 9,5 секунди.
Переходимо до найспекотнішого і найзворушливішого - це заруби з топовими суперниками.
Детальніше спекотні заруби з М3, М4, М235 можете подивитися за цим посиланням
І все начебто було безхмарно і радісно, окрім цих заруб з М4 в один бік по Бориспільській, у нас під кінець з'явився Check Engine, звісно ніхто його не чекав, і тачка начебто троїла, ми заглушили потім, завели, все минуло. Начебто нормально, можливості подивитися помилку не було, ми подумали, можливо, якийсь там передув або ще що-небудь, і ми далі поїхали у зворотний бік Бориспільською ганятися з М4. У зворотний бік М4 вже від'їжджала, як здавалося, трохи швидше і швидше, ну, ми подумали гаразд, М4 окей, але у нас ще був суперник М235 повний привід на Stage 2 BootMod3.
Заруби з M235 нас взагалі не порадували, щось відбувалося незрозуміле, але не могла ж М235 у стоці на повному приводі їхати як М4. Ми повернулися на нашу точку збору всіх зарубщиків, подумали що все норм, мотор цілий, всі відео відзняли, крутятяк! Але не тут то було вже під час під'їзду на парковку щось відчувалося, що тачка якось так вібрує кузовом, незрозуміло ніби як троїть машина. Ми почитали помилки, їх толком не було, але було троїння. Пішли навколо машини, почав з'являтися якийсь запах горілого масла. Була підозра на те що ми рвонули мотор.
У наступній статті ми заженемо тачку на СТО зробимо купу діагностик і все таки поставимо нормальний діагноз.
ความคิดเห็น