top of page
  • vselena4

Купили BMW F30 328 по НИЗУ РИНКА! ХЛАМ чи Норм? Перві КОСЯКИ і попадало на ГРОШІ



Оп оп, нова стаття про наш новий проект БАРАБАН. Я думаю, всім буде цікаво дізнатися, що таке тачка внизу ринку. Ось уявіть Auto Ria, ви берете F30 328 повний привід і гортаєте вниз за ціною. Знаходьте тачку внизу ринку, і уявіть, всі бояться її купити, не знають ризиків, А ми її взяли! І зараз ми вам покажемо які тут недоліки є І потрапили ми чи ні. А перший попадосик з'явився вже зараз під час зйомок, вона обісцялася.

Зараз ми дізнаємось, наскільки це серйозно. Якщо серйозно, нас часто запитують, тому що ми можемо ганяти тачки з США часто запитують F30 328 за 15000, за 14000 хтось за 13000 запитує. Ми говоримо, що з Америки це майже неможливо. Хіба що два місяці торгувати і довго чекати, а клієнти дивляться на Auto Ria бачать тачки там по 15000, 16000, 17000, а також і по 14000. І вони думають млинець, а що це за 14000? А якщо США можна прийняти за 15 000, 16 000? Млинець, цікаво брати не брати. І ось дивіться, ось ця тачка куплена внизу ринку! У чому буде користь цієї статті? Ми як СТОшники, блогери купили цю тачку по низу ринку, щоб показати вам, що на вас чекає, якщо ви раптом купите таку тачку. Ми несемо ці ризики, цю відповідальність, якщо що-небудь, ми це пофіксуємо і покажемо вам. Якщо коротко про цю тачку вона пригнана була рік тому з США (2020) У неї був удар по морді, не було бампера, фар і частини підсилювачів.

Власник її зробив і вона приблизно каталася пів року. Загалом, тачка не сильно бита і зроблена, по пробігу вона була приблизно 170 000 км пробігу. Зараз у нас 185 000 км, тобто ми її купили на 185 500 по комплектації тут: "БОМЖ комплектація", крім того, що тут повний привід і це 328i. Тут у бомж комплектація немає, не партроніків, не камери заднього виду, не спорт сидінь, з жебраків тут є вона NBT, але по ній є нюанси, і вона працює на половину. Також є спорт кермо, підігрів керма, підігрів задніх та передніх сидінь, комфортний доступ, але тільки на передніх дверях. Тут є розширена панель приладів, вона хоча б якось згладжує вигляд. Також є люк і дзеркала, що складається. Так само як і у всіх Америкосів навіть у самих бомж йдуть електро сидіння, тут вони теж є. Як же ми купили цю тачку: Я розмістив кілька Stories в інсті, шукали ми спочатку F30 з пробігом 300000+. треба брати 50 000 кілометрів до 100 000 кілометрів, а потім беруть 120 000, 150 000, а тут ми зараз вам покажемо 185 000 і ви оціните, в якому стані ця F30. Нам скинув передплатник, Stories інших чуваків (Це колеги) які займаються побудовою корчів для дрифту, загалом скинув Stories, я подивився що продається якась клієнтська тачка F30 внизу ринку, повний привід. Я списався, дізнався що там як, нещодавно по ній робилося ТОшечка (500 кілометрів тому) замінено масло у двигуні, всі рідини, антифриз, гальма, масло у двигуні, масло в коробці. Тобто вона була обслужена так нормально, Плюс я подивився по Він коду, вона була не сильно бита, звичайно ж, швиденько списався, щоб подивитися, що за тачка. Тачка приїхала до нас на СТО, Ми підняли, подивилися, Нещодавно була проведена діагностика підвіски, і вони зробили ремонти їй, тобто були замінені амортизатори, пильовики відбійники, опорники. Також великі сайлентблоки поздовжньої кривих важелів, тому що ще пильовики відбійники задніх амортів і щось ще по дрібниці. Тобто підвіску було зроблено. Ми її підняли, подивилися, начебто все нормально, немає чого особливо причепитися. Я зробив комп'ютер діагностику, побачив там тільки кілька помилок по NBT, щось там по кодуванні було. Нам головне, щоб було більше пробігу на моторі N20, з якого ми збираємося робити Stage 3/Stage 4 це можливо буде найшвидша F30 у Києві, а можливо, і в Україні. Ми хочемо показати, наскільки він ресурсний мотор і наскільки все круто виходить. Тому подивилися помилки і проїхали, заміряли на Драгі 0-100 з однієї педалі, начебто нормально, я подивився знову помилки, все ті ж помилки залишилися., нічого нового не сталося. Тобто тачка, на перший погляд, була в нормальному стані. Плюс ще обслужено 500 кілометрів тому. Звичайно ж, я погодився, тому що тим більше треба для проекту повний привід 328. Щоб показати вам хороший 0-100. Тобто ми хочемо приблизно на чотири секунди, навіть може виїхати з 4 секунд 0-100 на дволітровому бензині. Вже на тачці проїхав 500 кілометрів та непогано понавалював. Зробив кілька заруб приблизно з 7 суперниками, вони будуть у нас далі на YouTube. Вже залили Stage 1 та з'їздили на стенд, про це буде інша стаття. За перші 500 кілометрів поки що виявилося кілька недоліків: Це перший немає спорт сидінь, але це недолік відноситься саме до бомж комплектації, безпосередньо до пробігу і до ціни, то сидухи в хорошому стані. До речі, кермо теж кермо в нормальному стані, немає жодних косяків. Ще з косяків є ручка на водійських дверях, але це часта болячка у F30 навіть на меншому кілометражу, ручка там як начебто прогризена, її треба замінити. Таке трапляється і у F10, і F30 теж.

Ще один недолік - це ослаблений амортизатор відкриття багажника. Про недоліки, які були знайдені пізніше: проблема із зовнішньою частиною ключа та глюк ключа. Також при огляді я помітив деяке коцьки ЛКП це на передньому бампері, трохи на задньому, також є вм'ятини на даху.








Не оригінальне лобове скло








Мета цієї тачки в тому, щоб довести, що N20 на великому пробігу не ламається і скільки витримає N20 на Stage 3/stage 4





Comments


Пост: Blog2_Post
bottom of page